Мердок просить вибачення у рекламі на цілу сторінку в семи британських виданнях

Мердок просить вибачення

Руперт Мердок викупив цілі сторінки в кількох виданнях, де розмістив за рекламними розцінками своє звернення до публіки – “Вибачте” (We are sorry). Цим кроком він намагається зупинити скандал з прослуховуванням телефонів, що набирає силу і через який його компанія News Corp вже втратила двох топ-менеджерів та була змушена закрити тижневик News of the World, повідомляє агентство Associated Press.

Вибачте.

Тим часом прем’єр-міністр Великої Британії Девід Камерон (David Cameron) та Лондонська поліція стають об’єктами жорсткої критики за їхні зв’язки з медіа-імперією Мердока.

Стало відомо, що після обрання на пост прем’єр-міністра Д. Камерон мав 26 зустрічей з керівниками корпорації Мердока. Керівництво поліції також мало тісні стосунки з топ-менеджерами медіа-імперії і навіть найняли одного з них в якості консультанта. Днями його було заарештовано коли відкрилися факти нелегального втручання в телефонне спілкування багатьох людей і хабарництва.

Р.Мердок намагається втримати кризу, яка вже поширилася з Європи до Америки і яка змусила його закрити британський тижневик зі 168-річною історією News of the World та відмовитись від придбання телеканалу BSkyB, що коштувало News Corp. мільярдів капіталізації і втрити двох ключових менеджерів: Ребекки Брукс (Rebekah Brooks), гендиректора британського підрозділу News International, та видавця видання Wall Street Journal Леса Хінтона (Les Hinton).

В суботу News Corp. розмістила в семи британських виданнях рекламну сторінку із заголовком We are sorry і підписану особисто Мердоком, в якій він вибачається за дії своїх підлеглих.

“Ми просимо вибачити за біль, яку пережили люди, що постраждали. Ми сумуємо з того, що не діяли швидче і не навели лад у справах”, пише Р. Мердок.

Ще одна газета Мердока, The Times, вийшла із заголовком головної статті на першій сторінці: “Day of atonement” (День спокути).

Мердок почав вибачатися в п’ятницю, коли зустрівся з родиною вбитої школярки Міллі Даулер (Milly Dowler), чий телефон було “зламано” з відома керівництва News of the World у 2002 році.Стало відомо, що журналісти мали доступ до повідомлень в її телефоні, в той час як поліція шукала 13-річну дитину, що зникла.

“Хакнутими” виявилися телефони відомих людей, радників королевської родини, політиків та спортсменів. Поліція зараз з’ясовує чи були серед постраждалих від “телефонного скандалу” жертви теракту в Лондоні в 2005 році та сім’ї британських солдатів, що загинули.

Відставка Р. Брукс та Л. Хінтона посилює тиск на 38-річного Джеймса Мердока (James Murdoch), глави BSkyB та директора News Corp.’s по Європі та Азії. Дж. Мердок, його батько Р. Мердок та Р. Брукс мають з’явитися у вівторок на слухання у Британському парламенті присвячені “телефонному скандалу” та хабарям поліції.

Р. Мердок щосили намагається зупинити розповзання кризи за межі Британії. В США агенти ФБР розпочали розслідування фактів що дають підстави вважати жертв теракту в Нью-Йорку у 2001 році і членів їхніх сімей також постраждалими від нелегального прослуховування телефонів.

Після закриття таблоїда News of the World, глобальна медіа-імперія Р. Мердока складається з телеканалу Fox News, кіностудії 20th Century Fox, ділового тижневика The Wall Street Journal, газети The New York Post та ще трьох британських газет – The Sun, The Times і The Sunday Times.

 

поділитися:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •